Dzień 7 – SEXY DO LATA – Cosmopolitan

Autor : | 0 Komentarzy | On : Luty 25, 2014 | Kategoria : COSMO, Dieta i zdrowe żywienie

Jadłospis – dzień 7

 

Każdy post możesz pobrać na swój komputer jako pdf. Na dole znajdziesz ikonkę, która pozwoli Ci to zrobić.

TUTAJ znajdziesz LISTĘ ZAKUPÓW NA TYDZIEŃ 1 akcji SEXY DO LATA

WAŻNE! Przez cały dzień wypijaj około 2 litrów bezkalorycznych płynów:

  • woda (może być z dodatkami smakowymi jak plasterki cytryny, pomarańczy, mandarynki, limonki, plasterki ogórka, liście mięty, liście bazylii)
  • (niesłodzone) herbata zielona, herbata czerwona, herbaty owocowe, napary ziołowe.

Śniadanie

Grzanki z pomidorami i szynką parmeńską: 2 kromka pieczywa pełnoziarnistego, duży plasterek szynki parmeńskiej (można użyć też dobrej jakościowo i chudej szynki wieprzowej), 1 duży pomidor, listki bazylii, ząbek czosnku. Pokrój pomidora w kostkę i porwij listki bazylii. Chleb  podgrzej w piekarniku i posmaruj zgniecionym ząbkiem czosnku. Na chlebie ułóż szynkę, na wierzchu ułóż pomidora wymieszanego z bazylią, przypraw szczyptą pieprzu.

II śniadanie

Koktajl bananowy: szklankę kefiru zmiksuj z jednym średnim bananem, smak zaostrz niewielką ilością soku z cytryny

Obiad

Papryka faszerowana kaszą gryczaną (2 porcje): 1 czerwona papryka, szklanka ugotowanej kaszy gryczanej, 1 cebula, dowolne przyprawy, łyżka startego żółtego ser najlepiej typu parmezan, łyżeczka oliwy z oliwek, posiekana natka pietruszki. Cebulę drobno siekamy, a umytą paprykę przekrawamy na pół i wyjmujemy delikatnie gniazda nasienne. Parmezan ścieramy na tarce z grubymi oczkami. Ugotowaną kaszę mieszamy z cebulą, łyżeczką oliwy, posiekaną natką pietruszki, przyprawiamy (można użyć tymianku, estragonu i rozmarynu). Farszem nadziewamy połówki papryki. Wierzch posypujemy dokładnie parmezanem (można go też zmieszać z farszem, wtedy zlepi całość). Na spód naczynia żaroodpornego wlewamy wodę i wkładamy papryki. Pieczemy je ok. 30 min w 200 st. aby parmezan stopił się na rumiano, a papryka zmiękła.

Podwieczorek

szklanka bukietu jarzyn z łyżką startego sera żółtego z 2 suszonymi pomidorami (mocno osączonymi z oliwy)

Kolacja

Sałatka owocowa z jogurtem, orzechami i płatkami owsianymi: szklanka truskawek (z mrożonki), 1 mały banan, 1 mandarynka, 2 łyżki płatków owsianych, łyżka posiekanych orzechów włoskich, 2 łyżki jogurtu naturalnego. W salaterce wymieszać owoce z płatkami owsianymi, na wierz nałóż jogurt naturalny i posyp płatkami owsianymi.

sexy do lata wybrana

Share This Post!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *