Dzień 3 – SEXY DO LATA – Cosmopolitan

Autor : | 0 Komentarzy | On : Luty 21, 2014 | Kategoria : COSMO, Dieta i zdrowe żywienie

Jadłospis – dzień 3

 

Każdy post możesz pobrać na swój komputer jako pdf. Na dole znajdziesz ikonkę, która pozwoli Ci to zrobić.

TUTAJ znajdziesz LISTĘ ZAKUPÓW NA TYDZIEŃ 1 akcji SEXY DO LATA

WAŻNE! Przez cały dzień wypijaj około 2 litrów bezkalorycznych płynów:

  • woda (może być z dodatkami smakowymi jak plasterki cytryny, pomarańczy, mandarynki, limonki, plasterki ogórka, liście mięty, liście bazylii)
  • (niesłodzone) herbata zielona, herbata czerwona, herbaty owocowe, napary ziołowe.

Śniadanie

Owsianka z suszoną żurawiną i orzechami włoskimi:  3 łyżki płatków owsianych górskich, 1 szklanka mleka 2%, łyżeczka suszonej żurawiny, 5 orzechów włoskich. Ugotuj płatki na mleku, wymieszaj z żurawiną, posyp posiekanymi orzechami włoskimi.

II śniadanie

Koktajl truskawkowy: zmiksuj szklankę kefiru, ze szklanką truskawek (z mrożonki), ew. dosłódź ½ łyżeczki ksylitolu

Obiad

Komosa ryżowa z pomidorami i fetą (1 porcja): ¾ szklanki ugotowanej komosy ryżowej, 3 łyżki kostek sera feta, łyżeczka czerwonego pesto, 4 suszone pomidorki, 1 średni pomidor, świeży pieprz, posiekane liście bazylii. Ugotowaną komosę wymieszaj z pesto, dodaj fetę i pokrojone na paseczki suszone pomidory, przypraw pieprzem. Na wierzchu ułóż pokrojonego w ćwiartki pomidora, posyp posiekanymi liśćmi bazylii.

Podwieczorek

2 wafle ryżowe posmarowane cienko masłem orzechowym, ½ grejpfruta (druga połowa będzie potrzebna do kolacji)

Kolacja

Sałatka z łososiem i grejpfrutem (1 porcja): garść mieszanki sałat, 50g łososia wędzonego, ½ grejpfruta podzielonego na cząstki. Składniki połącz, skrop oliwą z oliwek, podawaj z kromką pieczywa razowego.

sexy do lata wybrana

 

Print Friendly, PDF & Email
Share This Post!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *